Ik heb vanacht (21-2-2013) een vrezelijke nachtmerrie gehad
Het ging over mijn broertje, en mijn man en mijn vader
Ik en mijn man waren onderweg ergens naartoe, dus we stapten in de bus, toen plosteling mijn man met de buschauffeur ging praten, de bus stopte voor het gebouw waar we moesten zijn, en ineens stond mijn man al buiten de bus op mij te wachten, toen ik uitstapte realiceerde ik me dat ik mijn schoenen vergeten was
We gingen naar binnen, en ineens was mijn broertje (van 17, ik ben zelf 24) er ook bij
We konden alleen naar binnen in het gebouw als we een ontzichtbaar pasje hadden met een streepjescode erop, en alleen ik had zon pasje de rest niet, toen was mijn man weg, en zat mijn vader op zijn plaats
Het personeel van het gebouw begon een verhaal over dat ze ooit een ruimte hadden, en toen niet meer, en vroegen ze mijn vader om geld, mijn vader werd boos en wou naar huis, mijn broertje reden snel achter hem aan, hij deed een rode das om (die hij niet eens heeft) en liet zijn zwarte das en jas liggen, toen hij naar buiten ging was er ineens een explosie (of dergelijke) iedereen rende naar buiten en riepen dat ze mijn broertje omhoog moesten helpen, om het gebouw stond een soort dijk, en vanaf die dijk, tot de hoek van het gebouw liep een bloed spoor, daar lag mijn broertje, in stukken in een plas bloed, met zijn ogen gesloten, ik rende naar hem toe, en pakte zijn gezicht vast met mijn handen, voordat ik dat deed, viel het me op dat ik op mijn handen 3 druppels bloed had, gemengt met water
Toen ik mijn dode broertje daar zag liggen wilde ik gillen, toen werd ik met een bonzend hart in mijn keel wakker, het was toen erg vroeg in de morgen, maar ik wou absoluut niet meer slapen, ik was zo van deze nachtmerrie geschrokken, dat ik tot de wekker ging heb gehuild
Wat zou deze droom/nachtmerrie kunnen betekenen?