Herinner me ook zo'n droom. Heb eigenlijk nooit nachtmerries, maar hier was ik ook op straat en iemand begint te schieten. De straat bezaaid met doden, ik probeer me te beschermen door dood te spelen. Het lijkt even te werken, schutter passeert me maar draait zich vervolgens om, schiet vier of keer in mijn rug :( Gelukkig eenmalige droom en allemaal onbekenden, moet er niet aan denken zoals jij te moeten herhalen en nog met geliefden ook :(
Dromen zijn belangrijk voor me, nachtmerries kan ik echter moeilijk duiden maar het lijkt alsof je bang bent mensen te verliezen, alleen achter te blijven. Dat je kids en vriend niet thuis zijn, elke keer dat het gebeurd, doet mij vermoeden dat je moeite hebt alleen te zijn, diepe verlatingsangst hebt. Wellicht getriggert uit je verleden, iemand verloren die je dierbaar was? Wellicht op een bijzonder onverwachtse manier, een auto-ongeluk oid.
edit: wellicht niet eens onverwacht. Ik ben het met Hans eens dat machtmerries niet slecht hoeven te zijn, maar als dezelfde nachtmerrie zich blijft herhalen en nog steeds erger wordt ook heb je een issue waar je niet aan wil maar moet. Je onderbewuste wil je iets duidelijk maken, maar je luistert niet. Dus wordt ze dringender in haar boodschap. Je hebt sowieso iets wat je moet verwerken, maar niet wil. Iets met verlies. Ongeluk, ziekte, wellicht pa of ma die er nooit was en dood is gegaan terwijl je nog zo veel vragen had.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door Vijfde Wiel.