Droom deel 1 : Beveren-Waas geraakt door raket
---------------------------------------------------
Plots werden we via de radio gealarmeerd dat het projectiel (raket) Beveren-Waas geraakt had. Ik zag een stuk uit de gemeente letterlijk de lucht ingeblazen worden en recht op ons afkomen, kilometers ver daar vandaan. Terwijl iedereen onder de tafels dook bleef ik ijzig kalm staan kijken toen de brokstukken in de richting van onze raam kwamen gevlogen. Opeens verscheen een man recht voor het raam.. iemand van ons schoot naar de man maar de kogel geraakte niet door het raam; "kogelvrij glas". Uiteindelijk kwam de man binnen en bedreigde ons met een pistool - terwijl iedereen angstig op de vloer lag ging ik naar de man toe en bood hem een overschotje aan van de groente die we gisterenavond aan tafel niet volledig opgegeten hadden. Hij zei dat hij het niet moest hebben.. einde droom deel 1
Droom deel 2: Storm in Gent
-------------------------------
We wandelen door de straatjes in Gent - allemaal heel gezellig tot op een gegeven moment een stevige storm de kop op steekt. Ik weet exact te voorspellen wat er gaat gebeuren. Tegen mijn vriendin zeg ik "dat huis gaat omver waaien" en het gebeurt even later. Vervolgens is er nog een ander huis dat de wind niet kan weerstaan en tegen de grond gaat. Dan zeg ik tegen haar dat we ons terug moeten trekken want er gaan pannen van het dak vliegen en zo gebeurt het ook. Ondertussen staat er heel veel volk op straat en iemand maakt van de gelegenheid gebruik om een steen op te nemen en gooit daarmee naar een ruit. De ruit van het huis weerstaat de steen - de ruit breekt niet. Vervolgens zijn er een paar jonge gasten die met brokstukken naar mekaar beginnen gooien - "om plezier te maken". Ik voel me ongerust worden en bewapen me voor het uit de hand mocht lopen: ik neem een reeks badkamerwandtegels en breek die in stukken - stel dat je jongeren ons niet laten gaan als wij doorgaan dan kunnen we ons verdedigen.
Graag een verklaring aub.
groeten
Wim