Voor de duidelijkheid, ik fiets altijd met mijn vriendin Christina naar school. We nemen altijd verschillende routes, soms door het bos, soms door een steeg. We komen altijd VEEL speeltuinen tegen, waarvan we niet wisten dat ze bestonden.
Laatst had ik dus deze droom;
Ik en Christina fietsten naar school zoals altijd. We reden over een stenen pad, die naar een speeltuin leidde. De speeltuin was omringd door huizen, maar er was een steeg die naar een open plek leidde. We fietsten door de steeg, maar het rare was, er waren alleen muren. We waren aan het rondkijken, toen we een paar mensen zagen voetballen voor de deur van waarschijnlijk een achtertuin. Het waren 2 jongens, geschat mogelijk een van 7 jaar oud en mogelijk 12-16 jaar oud. Verder waren er 2 meisjes, een was mogelijk 5 jaar oud, het andere meisje stond met haar rug naar ons toe dus we konden haar gezicht niet zien. Het meisje van 5 jaar zat op een zitplek gemaakt van oude, versleten grijze tegels. Op een of andere manier, hadden we onze fietsen niet meer. Christina leek er niks van te merken en liep naar de jongens toe. Ik volgde haar, waarbij de jongens stopten met voetballen. Ze keken mij en Christina aan, toen ik zag ze geen oogballen hadden, gewoon lege gaten. Het meisje van 5 keek op, ze had ook lege gaten. Ze gilde zachtjes, toen Christina omkeek en zij ook geen oogballen had. Er druppelde bloed uit haar ooggaten, waarbij met het ook opviel dat ze haar huidskleir had verloren, en zo wit als suiker was geworden. Het meisje waarvan we haar gezicht niet zagen, draaide zich net om, en wou waarschijnlijk iets fluisteren.
Ik werd wakker, ik had het heel warm (Ik had de dekens weggetrapt) en ik zag heel bleek.
Verder was ik na 2 minuten gewoon weer in slaap gevallen, waarbij ik niets droomde.
Alvast bedankt.
Grt. Azealia