Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Terug kerende alien invasie. HELP!

WendyLopezG
11 jaar geleden

Ik heb nu al maanden vreselijke nachtmerries over dat we een invasie krijgen van aliens. Ruimte schepen die landen, gevechten in de lucht, dingen die omlaag storten en alles verwoesten, de angst en wanhoop en pure paniek op straat en de zekerheid dat dit het einde van de wereld is. Het is allemaal levensecht maar iedere keer nieuwe scenes. Ik word soms gillend wakker en ik heb er onderhand ook overdag last van. Zowel door slaap tekort als het angst gevoel dat blijft hangen.

Het vreemde is; ik slik geen medicatie of iets dergelijks dat het zou kunnen veroorzaken, er is niks veranderd in mijn levensstijl, ik heb volgens mij er nog nooit een film over gezien en verder ben ik zelf ook nogal sceptisch van aard over aliens en het hele gebeuren.

Ik vind het, naast het feit dat het ontzettend vervelend is, ook gewoon heel raar. Het onderwerp maar ook het realistische van de droom. En dat ik alles gewoon van maanden kan herinneren. En vreemd dat het zo lang aan blijft. Wat is het? Waar komt het door? En vooral… hoe kom ik er alstublieft van af?!

Zelfde dromer
10 jaar geleden

Hallo ,

OOk ik heb dezelfde dromen met enig regelmaat. Ik zou zeggen maak er een verhaal van , schrijf het op wat je ziet in details direct nadat je wakker wordt. Pen en noteblok bij de hand dus..
Lees het terug wat je schreef. Dit zal je helpen alles te relativeren. En uiteidnelijk zul je dit soort "realistische dromen"zelfs een keer waarderen en zelf besturen hoe jij het wilt.

Sterkte !