Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bloederige baby redden van ontvoering.

Willeke
11 jaar geleden

tot zover ik weet en me vaag kan herinneren is dat het een soort oorlog was en dat een bepaalde groep mensen het voor het zeggen hadden. ze waren moordlustig als ze er profijt van hadden of je stond ze gewoon in de weg.

op begeven moment word me dochters ontvoerd, denk rond dde 5 en 8 als ik gok (ik heb geen kinderen). en nog geen 1 seconden later sta ik op de plek waar 1 van me dochter op dat moment is. het was ff wazig, en opeens begon mijn kind te gillen van 'ik kan t niet meer aan. schiet me maar gewoon neer.' waardoor 'ik' er 1 in me arm en in net langs me hart voel vliegen. ze dachten dat ze dood was. en sleurde haar mee over de gang om haar ergens blijkbaar te dumpen.
toen ik merkte dat ze nog leefde en het mij lukt op haar weg te krijgen ben ik met haar in me armen proberen weg te komen.

eerst vlugte ik een lift in. maarja, logisch dat die mensen daar ook gewoon komen dus ik deed net of ik haar gewoon lief aan het vertroetelen was. op begeven moment begon ze te trillen en over te geven. en zag ik opeens overal bloed.
dus ik had der stevig tegen me borst aangedrukt ben die lift uitgerend. gelukkig leiden dat na buiten en heb een taxi gepakt. en toen het ziekenhuis in zicht was wist ik dat er al 1 dochter al dood was. en toen was t afgelopen.

Maar ik irriteer me er nu aan. ben nu net wakker en ik wil het liefst nu nog terug in die droom.
maar het lukt me niet. ik maak me gwn zoveel zorgen. vind het maar raar.

Nightmare-Rockmoon
9 jaar geleden

Dromen zijn geen bedrog ik geloof echt dat het stoffen of levende wezentjes zijn die s'nachts in de hoofden van mensen trekken
Ze vertellen de waarheid over later of iets dat in je vorige leven gebeurt is
Of je droomt over een plek die echt bestaat of een gebeurtenis die ooit is gebeurt of ooit eens zal gebeuren Ook al heb je er niks mee te maken

8 jaar geleden
Beheerder

Het kind is vaak het innerlijke kind, het kwetsbare in jezelf.
Hier door bruten bedreigd.
Maar je probeert het kind met liefde te redden tegen die gevoelloze barbaren.
Het kins is ook de ziel, op zich onsterfelijk.

Het wijst op een crisis in je leven, het is in jezelf oorlog.
Wat red je nog uit die situatie? Dat wat je het meest dierbaar is.
Wat werkelijk van jezelf is kun je ook niet verliezen.
Die kinderen staan meer voor gevoelens en angsten, weerloosheid enz.
Ze zijn nog jong en dus niet tot jouw kalenderleeftijd geevolueerd.

Soms moet er een puinhoop ontstaan voor je stappen onderneemt.
Zou b.v. een relatie crisis kunnen zijn.