Hallo,
Ik heb een nachtmerrie gehad waarvan ik niet goed weet wat ik ermee aan moet.
Ik droomde dat ik mijn huis aan het schoonmaken was. Overal hingen stoffige spinnenwebben. Ik was ze met de stofzuiger aan het weghalen. Op een gegeven moment ging ik van de huiskamer naar de gang en ook daar hingen enorm veel stoffige spinnenwebben. Ik zoog ook deze op toen ik zag dat het buiten enorm hard regende en het water mijn huis inliep.
Ik ging echter toch door met de webben. Toen ik in de wc kwam zag ik een licht bruin, groot web in de hoek van het raam zitten. Het web zag er heel sterk uit. De draden waren plat en heel breed. Ik werd er een beetje bang van en gooide er een stokje in. Meteen kwam er uit de hoek een enorm grote licht bruine, donker gele spin met een zwarte streep op zijn lijf. Toen ik hem zag verdweeen hij meteen weer. Ik besloot om ook dat web weg te zuigen. Ik wilde het doen en op dat moment kwam die zelfde spin weer, hij was heel agressief en viel me aan. Ik rende de wc uit maar viel door het water in de gang. De spin kwam me achterna en viel me weer aan.
Ik kon net op tijd de stofzuiger pakken en zoog hem op. Hierna was ik bang dat hij nog zou leven en zette de stofzuiger weg. Toen werd ik wakker.
Iemand een idee wat het zou kunnen betekenen?