Oke, ik had afgelopen nacht een nachtmerrie of nouja ik werdt wakker om zeven uur van die onzin.
Toen ik klein was heeft iemand mij ooit proberen te ontvoeren. Ik weet niet of dit ook een droom was, maar het is dus een trauma. Deze droom ging over een man die dit weer probeerde te doen, gelukkig waren mijn vader en mijn danspartner (waar ik ook een relatie mee heb) erbij dus die gingen achter hem aan. Dit gebeurde allemaal buitenshuis, je kan een rondje om ons huis heen lopen dus dan kan je je voorstellen dat het soms moeilijk is te weten waar iemand is. Mijn vader en danspartner hadden uiteindelijk wapens, de man die nu in een clownenpack zat bleek niet bang te zijn. Hij zag eruit als een verpeste versie van Ronald Mc Donald. Mijn vader en mijn danspartner splitste zich op, ik probeerde te helpen door een fles deo mee te nemen maar mijn moeder zei dat ik beter binnen kon blijven. Ik weet nog dat mijn vader tegen mijn moeder zei: ''Wees bereid op het slechtste.'' & ''Niet iedereen is wat hij zegt dat ie is.''
Deze zin herriner ik me heel goed. Uiteindelijk was ik bij de glazen dichte achterdeur aan het kijken of ik iemand zag.
Ik zag mijn danspartner aanlopen, met een brede grijns op zijn gezicht en ik wou de deur open doen toen mijn zusje zei: ''Niet iedereen is wie hij zegt dat ie is''. Ik sloot de deur en mijn danspartner veranderde in de clown. Tegelijkertijd hoorde ik de deur open gaan en mijn moeder hysterisch roepen. Het was mijn danspartner, zijn benen waren eraf gehakt. Ik nam hem in mijn armen en begon te huilen. Mijn eerste gedachte was wel dat ik niet meer met hem zou kunnen dansen. Ik heb geen idee waar mijn vader toen was.
Weet iemand misschien wat deze droom zou kunnen betekenen?