Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help, dag/droom 1

jeanine
11 jaar geleden

3 nachten achter elkaar heb ik verschrikkelijke dromen gehad.
de dromen opzich zijn niet erg maar het gevoel wat ik er bij krijg is beangstigend.

ik zou beginnen met de eerste droom: in deze droom reis ik naar amsterdam,
(waarschijnlijk met de trein maar weet ik niet meer zeker) in lelystad moet ik overstappen.
ik kom daar wat mensen tegen die ik ken dus blijf met hun in het parkje zitten.
het groene gras, een mooie blauwe lucht, vlinders en blaadjes dansen in de lucht, alles lijkt goed.

maar op een gegeven moment begin ik de spullen uit mijn tas kwijt te raken, eerst mijn laptop mn portemonnee potloden en mn teken papieren. ik wil ze zoeken maar mn ogen en benen werken niet goed mee. ik zie heel wazig en kan slecht voor uit komen.

een voor een zie ik langzaam de mensen om me heen in een duistere mist verdwijnen. en dan word het zwart voor mn ogen.

ik word weer wakker ik wil opstaan en weg ik pak mn tas bij elkaar ik kijk om me heen waar ik ben en als ik een gordijn optil zie ik mensen in een ziekenhuis bed liggen. maar net als ik denk dat het beter gaat met me, worden men ogen weer zwaar en wazig en kan ik niet meer goed lopen alles kost me heel veel energy.

ik hoor een paar stemmen van zusters, vaag hoor ik ze praten maar "coma en "wakker" kan ik duidelijk verstaan.
ze vragen om mijn id ik wil mn portemonnee uit mijn tas halen maar het lukt me gewoon niet.

dan hoor ik de stem van mijn moeder ik volg haar stem zo goed en kwaat als het kan. hij leid me naar een klein kamertje waar mijn moeder met mijn dochtertje ik hoor haar nog zeggen "dan is het nu voorbij voor ons denk ik"
dan zak ik in elkaar word alles zwart en word ik wakker.