de 2e droom de ik had was echt heel raar. ik kan niet alles goed meer uitleggen.
het was in een bos. er stonden allemaal paarden stallen mat daar in paar-mensen.
niet zoals van die goden het onder lichaam paard en boven lichaam mens, nee alles zat door elkaar.
ze hadden een normaal hoofd met een paarden snoet op de plek van neus/mond.
en een paar paarden benen.
dit werd geleid door 1 man. ik weet niet meer wat het was maar k had iets verkeerds gedaan waarom ik een infuus kreeg aan z'n paard-mens vast om ook in een van hen te veranderen. ik wilde niet lui achteruit en bleef maar "nee" zeggen ik begon te huilen, en rende de weg op.
in het midden bleef ik staan please overrijd me dacht ik bij mezelf. maar toen een grote blauwe truck er aan kwam sprong ik toch snel opzij om er aan te ontkomen.
na dat dat gebeurt was ging ik naar huis ik verdwaalde eerst door allemaal kamers en trappen die ik niet kende. toen ik in de huiskamer kwam ging ik aan tafel zitten we keken tv die man van die "paarden" was er ook hij glimlachte naarme en ik voelde dat het goed was. tot mn vader binnen kwam. ik heb zn gezicht nooit gezien want hij legde me op mn buik op de tafel en misbruikte me seksueel. toen hij weg was. ben ik naar boven gegaan. en toen werd ik dus ook wakker.