Hallo iedereen,
Ik heb gisterochtend en deze ochtend twee keer gedroomd dat we vader dood was en dood ging. Ik heb nu vakantie dus word ik eerst vroeg wakker en val ik daarna weer even een uurtje in slaap, en dan droom ik over mijn vader.
In de eerste droom was mijn vader al dood en wilde niemand mij steunen. Iedereen deed alsof het niks ergs was terwijl ik heel hard huilde.
In de tweede droom leefde mijn vader nog, maar we wisten dat hij binnen paar uur overleed. Eerst wilde ik met hem praten maar hij sprak opeens alleen maar Duits (ik kon hem niet verstaan want ik ben heel slecht in Duits). Daarna kwam ie opeens naar me toe en toen kon ik wel met hem praten. Ik pakte zijn had en vroeg hoe het nou verder moest met het huis en de hond. En die mocht ik hebben zei hij toen. Ook zei hij opeens tegen de nicht van mijn overleden opa, die wij altijd oma noemen omdat ik mijn oma nooit heb gekend, dat zij ook binnenkort zou overlijden.
Ik kon alleen maar huilen toen ik wakker werd.
Mijn vader is bijna 70 en ik ben 17, hij heeft mij dus heel laat gekregen en ik denk soms wellis na over dingen als hoelang hij er nog is en of hij bijvoorbeeld mijn trouwdag wel mee zou maken of zijn kleinkind. Mijn ouders zijn gescheiden en ik ben echt gek op mijn vader. Ik lijk ook heel veel op hem qua karakter.
Weten iemand misschien wat dit zou kunnen betekenen?
Ik zit er best wel mee..
Alvast bedankt