Ik weet het niet meer helemaal maar zal het zo goed mogelijk proberen te verwoorden. Ik droomde (nouja het was een nachtmerrie dus) dat ik in een huis (geen idee waar) naar het toilet liep, de deur achter me dichtmaakte en dat er toen ineens 'n meidje met haar blote handen door de ruiten van de deur heen sloeg, zij trok de deur eruit en draaide helemaal door. Vaag hoorde ik iemand roepen dat ze 'n ziekte had waardoor ze agressief werd, dat praten geen nut had.
Vervolgens vlucht ik van het toilet af, zij slaat alles kort en klein, mensen niet uitgesloten, het is echt een kwestie van rennen voor je leven. Maar er zijn daar nog meer mensen in huis en niet iedereen weet wat er gebeurt, ik probeer het te vertellen, mensen te helpen met wegkomen, maar veel willen er gewoon niet luisteren, geloven niet dat er gevaar dreigt. Dat meidje komt steeds dichterbij ons en dan breekt de paniek pas uit. Vervolgens schrik ik wakker.. (Ik droom trouwens iedere nacht heel veel, regelmatig ook nachtmerries, maar nog niet eerder zoiets als dit)