hoi iedereen normaal registreer ik me nooit op een forum of iets maar deze keer toch egt wel
vandaag werd ik spontaan zomaar ja best wel erg moe ben toen op bed gaan liggen en werd wakker na dit
ik werd steeds achterelkaar in mijn zelfde slaapkamer wakker terwijl ik droomde met mijn ogen gericht naar de kleding kast iedere keer achterelkaar waarbij de hele tijd een hele hoop woorden en dingen gefluisterd werden totaal echt niet te volgen alsof er door een hele zzal gefluisterd werd alleen in mijn oren t was niet te verstaan bij het proberen uit bed stappen lukte eerst niet daarna wel een paar keer de eerste keer stapte ik erna uit bed ging naar buiten liep heel erg gesloten zag het door mn eigen ogen heen ik stapte een bus in die een gratis rondje ree kwam langs plekken waar ik gewoond heb of vaak gereden ik keek niet naar buiten er zaten anderen in de bus maar ik prate niet met ze en rare was toch vond ik het reisje leuk te vinden het voelde fijn teminste daarna stapte ik uit waar ik thus dacht te zijn maar dat veranderde al heel gauw ik stond buiten en was op een plek waar ik eerder gewoond heb en problemen heb gehad venwege mishandeling vader naar mij toe en flits weg was ik er weer en werd weer wakker in bed al die tijd is het gefluister ook doorgegaan in bed in de bus en op de plek waar ik uistapte en begon weer ik liep nog even door mijn eigen huis heen keek heel wazig door me ogen en zag alles heel raar als ik me omdraaide maar verder niks alleen dat gefluister en werd weer wakker in bed in me droom
pls ik wil weten wat dit betekent dit is nog maar mn 2de nachtmerrie in me hele leven die ik heb gehad en wil weten wat het is wat het betekent
met vriendelijke groet starlight 21 jaar