Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

oude stad.

11 jaar geleden

ik kreeg advies van een vriendin om op deze site te kijken wat mijn droom betekende maar de site kent hem niet, dus ik hoop dat ik zo iets meer informatie kan krijgen.

ik droomde dat ik op een schip zat en toen ik naar het land keek zag ik hoge gebouwen. in een 17e eeuwse stijl, ik denk nog steeds dat het Frankrijk is, maar ik weet niet hoe ik daar bij kom. in ieder geval, ineens komen er allemaal soldaten, ook uit de 17e eeuw, op me afgestormd, met geweren en ze roepen heel hard daar is ze! na een tijdlang vluchten voor mijn idee, stap ik vrijwillig op een soldaat af, die zijn geweer tegen mijn voorhoofd aan zet, en dan schuin naar beneden, ik weet nog dat ik dacht, zo hoort dat toch niet. toen hoorde ik een knal en werd ik wakker. ik ben echt heel nieuwschierig naar wat deze rare droom te zeggen heeft.

groetjes Demi

weetgeennaam
11 jaar geleden

Misschien zit je met iets in het verleden, pesterijen of dingen, waar je toen de confrontatie niet mee aan durfde te gaan. Ik denk aan het verleden, omdat je over oude gebouwen droomde. En die soldaten zijn waarschijnlijk de problemen die je niet te lijf durfde te gaan, maar wat je in je droom wel doet (vrijwillig op een soldaat afstappen) omdat je dat zo graag had gewild.

Herken je hier iets van?

Groetjes

demi.
11 jaar geleden

ooh, woow, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan.
ik herken me er helemaal in.
heel erg bedankt voor het helpen!

groetjes.