Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

builenpest breekt uit

11 jaar geleden

ik had laatst een nacht merrie over de builenpest.
oke hier komt die:
het was uitgebroken in Nederland en omgevingslanden.
en er waren weer van die pesthuizen net als in de middeleeuwen, maar nu met moderne snufjes.
en iedereen die ziek was moest in zo'n huis, de nog gezonde mensen moesten in hun huizen blijven.
op een gegeven moment was er een regel dat iedereen die het niet had een kijkje moest gaan nemen bij de zieken, en als je het niet deed werd je in een klein kamertje met een pestlijk gegooid.
dus uiteindelijk zat iedereen in een speciaal voor de gelegenheid geregelde trein op weg naar de zieken.
we kwamen aan bij de zieken, een dokter ging voor deed een zware deur open en er waren overal mensen vol zwarte builen. ze waren in de bedden,kropen over de vloer, op de stoelen,lagen in de vensterbanken echt overal.
er was een man van achter in de 20 in een bed die constant "help me,alsjeblieft, help me!" tegen me zei en ik kon niks doen heel frustrerend. uiteindelijk moesten we weer terug, we moesten onze kleren achterlaten en onder een douche gaan staan en vervolgens naakt en nat de trein in.
een paar dagen later moest iedereen zich controleren op builen toen werd ik wakker.
betekend dit iets? en wat?