Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn kind in cel

11 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik heb vannacht een nare droom gehad over mijn zoon ik zal het uitleggen.

Mijn zoon had iets verkeerd gedaan bij de voetbal en moest voor de rechter komen (hij is 8 jaar)
Hij kreeg als straf dat hij 1 dag en nacht de cel in moest.
maar het waren geen gewone cellen maar die cellen zaten gewoon tussen huizen en winkels en dat waren zware kluis deuren en als je die open deed was het 1 groot zwart gat en daar moest hij dan in zonder iets geen eten geen drinken niks.
mijn zoon was helemaal overstuur en ik was ook helemaal overstuur en niet in staat om hem daar heen te brengen dus deed mijn huidige man dat (niet de vader van mijn zoon).
vervolgens komt mijn ex eraan fietsen (de vader van mijn zoon).
hij deed helemaal niks en hij fietste vrolijk verder terwijl mijn zoon helemaal hysterisch was.
vervolgens werd ik super kwaad en wil ik achter hem aan om hem een paar klappen op zijn hoofd te geven maar het lukt mij niet ik blokeer en kan niets meer en toen werd ik wakker van het zweet.

kan iemand mij vertellen wat deze droom in kan houden want ik heb het idee dat deze droom mij wat wilde vertellen maar weet echt niet wat?

alvast bedankt,
Daan