Ik heb onlangs een erg intense nachtmerrie gehad.
Ik moest op afspraak bij mijn fasciatherapeut, die bijzonder op Hugh Grant leek. Ik kwam toe in een (onbekende) kamer. Daar stonden twee behandeltafels. Op een tafel lag een andere klant(een vrouw) en ik moest eventjes wachten op een stoel. De fasciatherapeut was er en ook twee vrouwen die ik niet ken. Die leken hem te assisteren.
Toen was het mijn beurt. Ik moest gaan liggen op de behandeltafel. Ik had opeens een badstoffen badjas aan en kreeg een kussen onder mijn hoofd. Ik lag op mijn linkerzij en kreeg ook een kussen tussen mijn knieën, omdat dat beter is voor mijn rug. Zo lieten ze mij een tijdlang liggen en ik vond het heel vreemd, want dit was niet de normale gang van zaken. De fasciatherapeut was precies niet geïnteresseerd in mij en maakte voortdurend cynische grapjes. Ik voelde me niet veilig, eerder zelfs vernederd door zijn gedrag. De assistenten leken vriendelijker, maar gingen niet tegen hem in.
Toen vroegen ze mij wat het probleem was. Ik vertelde dat ik ernstige slapeloosheid had en het maar niet beterde (deze problematiek heb ik echt). De fasciatherapeut zei lacherig dat het probleem niet zomaar opgelost zou zijn en dus een drastische behandeling vroeg. Opeens stond een van de assistentes naast mij met een spuit in haar handen. Ik wou mijn arm geven, maar de fasciatherapeut lachte en zei dat ze daar niet zouden prikken. Opeens moest ik mijn benen open leggen en de assistent prikte vlak naast mijn vagina. Het deed pijn en ik was in paniek. Ze ging met dat bloed ergens naartoe en even later stonden ze alledrie naast mij met de uitslag. Je hebt teveel dit en teveel dat (ben de namen vergeten) en daardoor ben je vergiftigd. Ze zouden dadelijk met de behandeling beginnen.
Daarna lag ik opeens op mijn buik en merkte ik dat ik naakt was. Nu komt het genante stukje: de fasciatherapeut nam een drietal driehoekige voorwerpen en duwde die een voor een tussen mijn billen, mijn aars in. Het deed heel veel pijn, het was erg ongemakkelijk. Hij bleef nonchalant en ik voelde me steeds meer vernederd.
De twee assistenten kwamen daarna bij mij en excuseerden zich dat de fasciatherapeut zo bot en onbeleefd was, maar ze verhielpen helemaal niets aan de situatie.
Even later merkte ik dat ik klaar was om naar huis te gaan. Een nieuwe klant was intussen aangekomen en had plaatsgenomen op een andere behandeltafel (ook een vrouw). En toen werd ik wakker.
Ik was danig onder de indruk van deze nachtmerrie. Ik voel me helemaal trillen en beven toen ik wakker was en was vol afschuw van wat ik had gedroomd. Ik ging naar beneden om met mijn echtgenoot hierover te praten, maar ik kreeg de droom niet over mijn lippen. Met veel moeite begon ik in grote lijnen te vertellen en toen ik bij het genante en pijnlijke stuk van de driehoekige voorwerpen kwam barstte ik in snikken uit en zei ik dat ik het niet durfde vertellen. Mijn echtgenoot nam mij in zijn armen en troostte mij en uiteindelijk zei ik het toch heel snel, "dat ik misbruikt werd in mijn anus". Ik begon weer hevig te trillen en te beven en het duurde even voor al die emoties van afschuw en vernedering, pijn en angst, begonnen te vervagen.
Ik zou heel graag willen weten of er mensen zijn die deze droom kunnen helpen verklaren of tips kunnen geven over eventuele symboliek. Ik heb immers nog nooit zoiets gedroomd, maar het had wel een enorm effect op mij. De droom leek ook levensecht en was erg intens. Alvast bedankt voor de hulp.