Goedemiddag,
Misschien dat iemand mij erbij kan helpen hoe ik deze droom moet zien? Het is namelijk best wel een vreemde droom/nachtmerrie vind ik.....
Dit droomde ik een paar dagen geleden toen ik alleen op vakantie was in een ander land....
Het gaat over een grote hond die op mij af komt lopen, hij kijkt heel vriendelijk en enthousiast, hij wil bij me zijn en draait zich om geaaid te worden. Dit doe ik niet, ... hij wil ook uitgelaten worden en de riem zit al om zijn nek....Dit doe ik dus ook niet. Want ik ben een beetje bang voor deze hond.....tijdens deze droom voel ik ook de aanwezigheid van mijn exvrouw en 1 van mijn dochters.....
plotseling begint de grote hond uitzichzelf te rennen! uitbundig en enthousiast, tijdens het rennen zie ik dat mensen bang zijn voor deze hond en rennen weg. Deze mensen hebben zelf ook honden namelijk. Tijdens het rennen van de grote hond raakt er een klein hondje verstrikt in de riem van de grote hond.....en hij blijft maar door rennen. Ik zie dat en ik wil het hondje redden. De grote hond springt in een grote sloot en het kleine hondje valt ook in de sloot. Ik raak in paniek want ik dacht dat het kleine hondje gaat verdrinken.....Ik spring dus in de sloot om het kleine hondje te redden van de bodem, en dat lukt net op tijd. Het gekke is dat het kleine hondje heel braaf lag te wachten op de bodem...
Het kleine hondje komt naast mij zitten, en de grote hond komt weer op mij af. De grote hond ziet het kleine hondje naast me en opeens veranderd de grote hond in een hele gevaarlijk hond (pittbull), hij doet zijn bek helemaal wijd open en wil eigenlijk het kleine hondje bijten, maar hij draait zijn bek naar mij en wil mij bijten......hij heeft zo'n grote bek met tanden dat het wel een haaienbek lijkt.....
opeens komen er 2 mannen op de grote gevaarlijke hond af en willen hem van mij afhouden, maar de gevaarlijk hond stopt niet. Opeens pakt een man een pistool en schiet een aantal keren in de kop van de hond, en de hond stopt nog steeds niet......dan schiet de man een soort lichtkogel in de kop van de hond, en de hond vliegt in vuur en vlam, en nog steeds wil de hond niet stoppen!!! dus hij wordt al brandend afgevoerd.......opeens kreeg ik best wel medelijden met de hond......
Na dit kom ik in een ruimte terecht waar allemaal mensen zijn met grote honden.....en vanaf dat moment ben ik heel bang want ik wil niet meer bij grote honden in de buurt komen. Dus klim ik over vanalles en nog wat om al deze honden te ontwijken, maar waar ik ook naartoe klim er staat altijd wel een grote hond.....en al deze honden zijn rustig en ze doen niks........maar ik ben nog steeds bang!.....
Is er iemand die dit kan vertalen? Ik heb wel vaker hele rare dromen, teveel eigenlijk, maar deze is meest recentelijk....
groetjes,