Goedenavond,
Vannacht had ik een hele enge levensechte droom.
Ik droomde dat ik in mijn slaapkamer naar bed ging en zag een grote vlo op mijn been waarvan ik schrok en die weg sloeg. Daarna ging ik slapen. In de nacht word ik wakker van grommende honden die aan het vechten waren en achter de katten aanzaten, daarna probeerde 1 hond via mijn balkon naar binnen te komen en ik was erg bang. Ik dacht ooh nee ik ben vergeten het raam dicht te doen, hij kan binnen komen. Maar de hond kan niet binnenkomen en ik hoor allerlei geluiden waar ik uit opmaak dat de hond probeert binnen te komen. Vervolgens gaat mijn slaapkamerdeur open en een persoon (wie weet ik niet) komt binnen. Ik was zo vreselijk bang. Toen ben ik wakker geworden,maar de droom was zo echt dat ik het niet in de gaten had dat het een droom was en ik was nog steeds erg bang. Ik heb eerst nog 10 minuten heel stil in bed liggen luisteren of er echt iemand in mijn slaapkamer was. Maar het was stil ik deed het licht op mijn nachtkastje aan en ik dacht jeetje het was maar een droom. Maar wat eng en levensecht.
Kan iemand mij uitleggen wat deze droom kan betekenen. Wil het graag weten, daar ik dit niet graag nogmaals wil dromen.
Alvast bedankt!
Groetjes Josine