Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weiland en schapen

11 jaar geleden

mijn droom begint in een weiland. Ik ben hier met twee jongens die ik niet ken. Ze kennen mij blijkbaar wel. Als ik rondkijk zie ik dat er overal schapen staan. In het midden van het weiland is een meer. Ik loop naar jet meer toe en de jongens volgen mij. Als ik bij het meer aankom zie ik opeens een bankje waar een accu opstaat en waar van die startkabels aanzitten. Dit vind ik erg vreemd omdat er geen auto in de wijde omgeving te zien is en we staan in een weiland. Ik kom er achter dat ik naar de accu blijf kijken en dat ik de accu persee aan moet raken. Zodra ik de startkabels pak beginnen de schapen te blaten. 1 voor 1 komen ze naar het meer lopen. zodra het 1e schaap bij het meer is stoppen ze met blaten. Het 1e schaap stapt in het water en ik loop ook naar het meer met de startkabels in mijn handen. 1 van de jongens zet de accu aan en ik loop nog steeds naar het water. Zodra ik hier aangekomen ben steek ik mijn handen met de startkabels in het water. Het schaap wat er in staat word geelectrucuteerd. Het volgende schaap stapt in het water en hiermee gebeurt het zelfde. Hoe meer schapen er in het water stappen hoe leuker is het begin te vinden. Ik begin zelfs te lachen en het gevoel is echt geweldig. Ook de jongens lachen/ Na een bepaalde tijd zijn alle schapen weg (nadat het schaap dood is verdwijnt het). Ik leg de startkabels aan de kant en loop lachend weg. hierna werd ik wakker.
ik heb deze droom al 3x gehad wat kan dit beteken?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door LoVeToCoOk1990.