Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

al 3x dezelfde droom/nachtmerrie

Jamie
11 jaar geleden

Hallo iedereen,
Dit is al de 3e keer dat ik deze droom/nachtmerrie heb. Het is een droom over tovenaars, te vergelijken met Harry Potter. De droom begint dat ik bij het bed zit van een oude man, mijn opa (in de droom). Hij is ernstig ziek en heeft niet meer zo lang te leven. Hij wilt heel graag de Elder Wand, de sterkste tovenaars stok die er is. (Dat is ook zo in de film) Ik wil hem om de een of andere reden niet geven aan hem, en opeens word hij heel ziek. Hij begint helemaal te schudden en raar te doen, en vraagt steeds of hij niet die stok voor de laatste keer mag vasthouden. Ik geef hem toch aan hem en hij zegt dat ik naar mijn kamer moet gaan omdat het al laat is.
Ik ga naar mijn kamer en kom mijn oma tegen, en ze zegt, je hebt het aan hem gegeven he? Ik zeg ja en ze schrikt. Ze zegt meteen dat ik dat nooit had moeten doen en ik me eigen moet gaan verstoppen. Ik ren naar me kamer en probeer in de kast te verstoppen, alleen dat lukt niet. Toen kroop ik onder het bed en ben ik daar gaan zitten (wat blijkbaar kon, ookal zat het bed laag bij de grond) en ik wachtte. Toen kwam hij langzaam binnen met de stok en er was een blauw licht, hij kijkt onder het bed en vermoord mij met een tovenaars spreuk en dan schrik ik wakker.

Een heel rare droom als je het mij vraagt, maar telkens met dezelfde dingen erin, dat ik hem iets niet wil geven maar toch doe en dat ik later vermoord word. Wat betekent deze droom en waarom heb ik dezelfde droom al 3x?