Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Enge oude vrouw, die waarschijnlijk niet meer leeft

Elincia
11 jaar geleden

Ik had een droom, die me toch redelijk bang maakte.
Er was een of ander strandfeestje ofzo, er waren in ieder geval heel veel mensen.en later waren er ineens mensen verkleed.het zag er niet vrolijk iit,eerder alsof ze vloeken en hekserij naspeelden.er waren 2 jongens die van die oude mensen maskers op hadden,daar was een foto van gemaakt.maar de foto veranderde steeds en werdt steeds enger.er kwamen bloedvlekken op en hun ogen werden wit/wazig.

Toen hoorde ik een liedje het ging heel rustig :"wist je dat ik nu mijn krachten gebruik.die oude donkere vrouw."

Ik was tegen 1 van die jongens aan het praten,hij zei niks terug en zat daar maar te staren.toen merkte ik dat hij net als op de foto van die ogen had.en ik hoorde dat liedje weer, dus ik dacht dat hij vervloekt was.ik probeerde weg. Te lopen,maar toen zag ik een oude vrouw staan,ze leek een beetje op die heks uit sneeuwwitje als ze appels wilt "verkopen" maar haar ogen waren zwart,en haar hand leek wel doorzichtig ook was deze dubbel geklapt. Ze zag er niet uit alsof ze een levend mens kon zijn dus ik probeerde het aan mensen te vertellen.maar het leek of niemand me kon horen. Dus ik probeerde weg te rennen. Ik hoorde dat liedje weer en werdt wakker.

Ik vindt het best een eng idee dat deze droom,het liedje en de beelden nog zo duidelijk in mn hoofd zitten. Het liedje deed me aan een hello kitty liedje denken. Er moet nog iets voor maar det 2e deel. "Die oude donkere vrouw" leek op koude donkere tijd.

Iemand een idee of deze droom ergens vandaag kwam?