Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

slachthuis aan mensen

Denice
11 jaar geleden

Hallo Iedereen , ik sta nu net zojuist op van een verschrikkelijke nacht merrie, zelfs in mijn eigen huis voelt t niet meer prettig aan.

Het vervelende is, ik kreeg precies dezelfde soort dromen toen ik nog wat jonger was.
Ik droomde als volgt, Dat ik en een hele grote groep (zelf in mijn droom dacht ik een school/Studenten+ leraressen).
In een enorm groot gebouw waren, wat echt op een doolhof leek.
we werden daar met zijn alle wakker in een grote zal,echt zo'n horror is , over bloed aan de muren en modder alles oud
(vervallen).
iedereen raakte in paniek vervolgens besloot ik om helemaal stil te blijven, op een gegeven moment hoorde ik iets kruipen en ritssellen, je kon t moeilijk zien om je heen want de grond was nogal donker.
Ik Schreeuwde keihard omdat iedereen schreeuwde en bang was, probeerde ik er boven uit te komen om te roepen om te vragen of iedereen stil kon zijn. iedereen was stil.
Iedereen hoorde t, ik zag iets kruipen het was een raar bloederig wezen.
achter hem aan volgde er een groote groep van, ik trok iemand bij mijn hand (een meisje die ik niet ken), en ik roepte keihard: RENNEN!
Plots zag ik mega grote deuren te voorschijn komen (je kon kiezen), toen ik achter mij om keek voor ik de deur door ging zar ik sommige mensen bij de mond gepakt en hun uitscheurde. en een ander een paal door zijn lichaam heen kreeg van in de mond tot de kont.
Ik rende door de deur heen. t leek net een normaal huis. maar gauw veranderde alles in oud en vervallen. (t leek net een doolhof)
af en toe had je dus van die grote zalen waar je door heen moest waar die vreselijke wezens waren.
het meisje en ik besloten om samen te blijven en de uitgang te gaan zoeken (ramen konden we niet door heen).
we werden ook gevolgd door mensen die er misvormd uitzagen en ons wouden slachten+ de andere studenten en leraressen), je zag om je heen dat iedereen langzaam geslagd werd en dood ging. Ik ben samen met het meisje redelijk vaak aangevallen door zo'n misvormd mens, samen konden we ze gelukkig aan ik redde haar zij redde mij (een soort guardian angel), ik vermoorde niet die misvormde mensen met wapens ofzo, maar gewoon echt dingen om me heen in het huis/ doolhof, (poor van een tafel) spiegel, noem maar op. dit ging zo heel lang door, we liepen al wel door honderde kamers heen..
ik pakte haar bij de hand, en voelde dat die deur heel bekend was, ik wist niet waarom.
Ik opende de deur en zag die beesten zitten , dezelfde als op het begin. Blijkbaar kunnen ze daar niet weg.
Ze zei tegen, me laten we elkaar vast houden en keihard rennen.
we twijfelde nog even tot we iets zwarts achter ons zagen, er kwam iemand aan rennen die door t zwart opgeslokt werd, t voelde als of onze tijd op was. we rende keihard door 3 zalen heen, tot we buiten waren, we snakte naar lucht..
We waren de enigste van de ongv. 120 mensen over..
Ik hoorde weer iets... en t was nog zo'n misvormde man,.. die ons nog achter na kwam, wa pakte van een boom een stok (redelijk dik) dwars onder zijn ribben door.
we zakte door ons knieeƫn, toen ze me aankeek gaf ze me een knuffel.
Vanaf hier werd ik dus wakker.

Kan iemand vertellen waar dit over gaat? ik heb vaker dit soort slachthuizen in mijn dromen gehad...

En ik heb nog geen eens verteld wat er gebeurde allemaal in t huis zelf... t is echt vreselijk (je zou er eigenlijk gewoon van uit angst en viezigheid kunnen overgeven...)

hoop dat jullie t weten...

Denice
11 jaar geleden

zal is ZAAL sorry ghihi

Denice
11 jaar geleden

Sorry dat er redelijk wat fouten in zitten , ben net wakker redelijk snel getypt omdat alles nog heel helder was.

Vanya
11 jaar geleden

Hallo,

Ik weet niet wat je droom betekend maar ik wou toch even reageren.
Wat een droom zeg, jeetje! Ik zie het al helemaal voor me want ik heb ook vaak van die rare dromen. Ook heb ik zo soort gelijke droom die ik vroeger ook al had. Maar die droom is verdwenen toen ik zelf begon te veranderen. Mag ik vragen hoe oud je bent?

Bij mij was het zo dat ik vroeger veel werd gepest en ik was altijd wat bang voor andere mensen enzo, ik was erg onzeker. Sinds twee jaar is dat heel erg veranderd en heb die droom ook nooit meer gehad. Misschien is dat bij jou ook zo? Dat je nog moet veranderen in iets?

Groetjes Vanya