Ik heb vorige nacht raar gedroomd, werd erg bang wakker en de droom blijft al de hele dag helder door men hoofd spoken.. Heeft iemand enig idee wat hij betekent?
Ik was op een bingofeestje. Mijn vroeger klasgenote hoger onderwijs was jarig en deed een verjaardagsbingo, het was allemaal superfijn, maar plots kwam er erg veel volk bij haar aanbellen, onverwacht om haar te feliciteren. Het feestje valt wat in duigen en we beslissen om te vertrekken.
Ik ben helemaal alleen met de fiets en ken mijn weg niet helemaal. Ik vertrek als het nog licht is en rijd over een brug, ik wistdat ik over de brug heen naar links moest. Ik doe dit, maar neem blijkbaar een afslag te vroeg op de brug. Ik kom in een enge steeg terecht. Ik krijg bang, iedereen kijkt me vies aan en weet de weg niet meer. Het begint te schemeren... Ik vraag 2 kleine meisjes om hulp. 2 schattige zwarte meisjes. Ze nemen me mee in hun 'huis\krot' en moet op hun slaapkamer door het raam kijken. Daar zag ikd e brug en zou ik zien hoe ik moest rijden.
Ik bedank hen en loop verder in de steeg. Ik kijk naar rechts en zie daar een soort plas/vijver met klaarhelder water.
Daarinz wemmen 2 soort walvismonsters die springen als dolfijnen, op hun staarten staan horens die vol bloed hangen. En op de bodem van het water zie ik skelet ,, echt het geraamte. Maar er zijn wel borsten te zien op het skelet ook volledig in beenderen
Ik begin te panikeren en loop weg en kol terug aan de brug. Het is pikdonker en er zijn enkele oranje lampen die er branden. Op de moment dat ik aan het fietsen ben merk ik dat ik achtervolgt word door een man. Ik kijk achteruit, kijk recht in zijn richting en dan schiet ik wakker....