Ik heb een hele tijd geleden een bizarre droom gehad die ik me nog steeds tot in de details kan herinneren.
Ik ging op een excursie met school naar Polen. We zaten met z'n allen in een bus. Toen we bij de grens kwamen moesten we de bus laten staan en door een tunnel lopen. De bus zou naar de andere kant gebracht worden. Toen we in de tunnel liepen werden we beschoten. Ik voelde alleen helemaal geen pijn. De mensen die het niet hadden overleefd werden door de mensen van de grenscontrole werkten samen met de politie en mijn dode klasgenoten werden in vuilniszakken weggevoerd. De politieagenten deden verder helemaal niets en er werd ons verteld dat we zelf naar het ziekenhuis moesten. Opvallend was dat de leraren die mee waren heel rustig bleven en zeiden dat het allemaal goed kwam en dat we 2 uur deden om bij het ziekenhuis te komen, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik zat helemaal onder het bloed en had echt heel veel schotwonden, maar ik had helemaal niet het idee dat ik dood ging...
Ik wil heel graag weten wat deze droom betekent en hoe het komt dat ik het me na 2 maanden nog steeds zo goed kan herinneren.