hallo iedereen
ik ben nog niet zo heel lang wakker en ik ben opgestaan van een nachtmerrie waarvan ik de betekenis echt heel graag zou weten
ik zat in spanje samen met een nicht van mij en een paar vrienden dat we daar hadden leren kennen
we waren ergens gaan zitten en we waren gewoon gezellig aan het doen
je kent dat wel praten elkaar leren kennen en lachen
we waren aant eten, maar echt supper veel aant eten
toen alles op was besloot ik om nog meer te gaan halen van de mcdonald dat niet ver van ons was
na het bestellen en het krijgen van ons eten wou ik terug naar de plaats gaan waar we zaten maar niemand zat daar
ze waren opeens weg, waar ze naartoe waren dat weet ik nie ze waren zomaar gewoon weg en ik heb hun nietmeer terug gezien
achter mij hoorden ik veel mensen schreeuwen brullen en alles kapot maken
het was een soort betoging van de spaanse mensen
ze hadden mij vastgepakt en op de grond gegooit, ze begonnen mij te slaan en wouden mij ook laten doen branden met vuur
maar op een of ander manier is dat niet gelukt en is enkel mijn oor in brand geschoten
dus ik lag gewoon op de grond en ik deed alsof ik dood was zodat die konden weg gaan, en dat deden ze ook
ik probeerde dan zo snel mogelijk op staan en te lopen
ik was zo hard aan lopen dat ik niet eens wist naar waar ik ging
toen ik eindelijk gestopt was zag ik dat ik opeens in belgie stond voor mijn deur
achter mij hoorde ik die mensen terug roepen dus deed ik de deur zo snel mogelijk open en terug dicht
ik woon in een appartemant op een hoger verdieping
op de tram kwam ik mijn moeder tegen, ik begon huilend en shokerend alles te vertellen
ze probeerde mij een beetje te troosten en samen liepen we verder naar boven
boven aan de deur zag ik opeens uit het niets mijn vader naar buiten stormen en hij wou naar die mensen gaan die voor de deur stond
ik begon nog harder te huilen en te roepen want ik wou niet dat hij ging, en zijn woorden waren dan
NEE IK GA NAAR BUITEN DIE MENSEN MOETTEN MIJN DOCHTER NIET AANRAKEN
heeft deze droom of laten we zeggen een nachtmerrie een betekenis, zo ja alstublief vertel het mij want ik wil het zo hard weten
mijn vader is 2 jaar geleden gestorven, er over heen ben ik nog niet want voor zijn dood heb ik hem niet kunnen zien of spreken
ik heb het ook aan mijn nicht verteldt en zij zei dat een slecht teken was als je over dode mensen droomt
en waarom waren die mensen die aant betogen waren ook in belgie, kwamen ze achter mij aan ?
alstublief ik wil het weten
veel liefst fanny