Hoi mijn moeder en ik me zus en ik en me zus en mijn moeder linken elkaar in onze dromen. Niet met iedere droom maar bepaalde dromen.
Een tijdje terug hebben mijn moeder en ik gedroomd dat mijn tante was overleden mijn moeder droomde dat ze gebeld werd erover en ik droomde dat ik op haar begravenis was. Nou twee maanden later had mijn tante een enorme bloeding en was er ook echt bijna aan overleden.
Mijn zusje droomde een hele enge droom dat ze werd vermoord door een demoon toen ze wakker werd en naar mijn moeder rende zat mijn moeder rechtop haar bed omdat ze dacht wat gezien te hebben op haar kast.
Mijn zusje en ik droomde beide over mijn oma ik droomde dat ik naar haar toe ging en dat ze niet open doet alles zat op slot ik heb zelf ook een sleutel maar van binnen zat hij op de haak. Politie gebeld lag ze dood in haar bed mijn zusje droomde dat ze vast zat in het huis van mijn oma en dat er wat aan de hand was. Gelukkig is mijn oma nog in leven maar die droom is nog maar twee maanden geleden.
Mijn laatste droom samen met mijn zusje was twee dagen geleden was dat mijn zusje vermoord werd. Mijn zusje droomde over dat ze achter na gezeten werd door een oudere man daarna gemarteld werd en vermoord. Ik droomde dat mijn zusje uit was drankjes kreeg van een oudere man die man haar verkrachtte en vermoorde. Ik droom ook dat ik het niet geloofde dat ze dood was en ik op haar fb keek en zag een plaatje met haar naam en 19 jaar oud. De rest kon ik niet lezen.
Toen ik jonger was ben nu 28 droomde ik over de derde wereld oorlog en vlaggen uit het midden oosten. Ik was toen 7 of 8 ik kon die vlaggen niet. Ik heb ze beschreven aan een vriendin en die vertelde me dat het vlaggen uit het midden oosten zijn. Ik weet nu dat deze droom redelijk dicht bij de waarheid komt van deze tijd en het begint er ook echt op te lijken dat hij uit gaat komen.
Die over mijn tante is ook geen toeval twee maanden voor die bloeding al heeft ze die gelukkig net overleeft scheelde niet veel.