Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

repeterende nachtmerrie

Jimmy
11 jaar geleden

De afgelopen 2 maanden heb ik elke week weer dezelfde nachtmerrie:

Ik lig s'nachts in me bed met me gezicht naar de muurkant toe, ineens hoor ik me deur langzaam open gaan en is het even stil.
Na deze stilte loopt er iemand op me af ( hij/zij zet zijn voeten extreem hard neer op de grond, BOEM BOEM BOEM ). De eerste paar keren dat ik dit droomde probeerde hij/zij mij te wurgen terwijl ik nog steeds met me gezicht naar de muurkant toe lig, waardoor ik hem/haar niet kan zien. Mijn reactie hierop was dan ook omdraaien en vechten op leven of dood. ( hier word ik wakker ) Tot mijn grootste verbazing ram ik in de lucht en zie ik niemand.
Dit droom ik nu elke week, vannacht had ik weer dezelfde droom, maar ging het even anders. Ik hoorde de deur weer open gaan en het was weer even stil. Ik wist dat er weer hetzelfde ging gebeuren, dus ik draaide me om en riep dat ie op moest donderen. Maar weer zag ik niemand en was het stil in me kamer.

Ik zou graag de betekenis van deze droom/nachtmerrie willen weten.

Groetjes Jimmy

Alvast bedankt!

11 jaar geleden

Ik denk dat je bij de laatste keer al goed hebt gereageerd. Volgens mij kun je op jezelf vertrouwen dat je de confrontatie niet (meer) uit de weg gaat!

Sweet Dreams!

11 jaar geleden

dit is een geest die proebeert jou te bezeten