heey,
ik heb vannacht echt een hele rare droom gehad en ik dacht misschien betekent het wat.
ik was in mijn eigen kamer. alleen mn kamer was 10x groter dan normaal. En er was een vampier bij mij in de kamer en hij probeerde mij te beschermen tegen iets.
Ik vond hem een beetje raar want hij deed alsof ik zijn bezit was maar hij wilde mij niet vermoorden(wat de gewone vampiers dan wel doen..).
De vampier deed mij ook aan iemand denken maar dat weet ik niet meer.
in ieder geval hij ging dus even weg en ik probeerden te ontsnappen.
Ergens op de grond vond ik een paar blaadjes met daarop allemaal vreemde teksten. En ik wist( ik weet niet hoe) dat ik hiermee de vampier kon verbranden( tegen mn wil in omdat ik hem wel een beetje leuk vond). ik las dus de teksten op de blaadjes voor maar toen ik bij het laatste blaadje was greep de vampier mijn om mn middel. Daar door liet ik de blaadjes vallen. Op een gegeven moment liet hij mij los en ik pakten de blaadjes weer. Ik las het laatste blaadje voor en toen begon de zon fel op de vampier te schijnen. Maar net voor dat de vampier in de fik vloog begon de maan voor de zon te schuiven en werd het donker. De vampier kwam dus weer overeind maar toen vloog de maan door de zon in de fik en viel naar beneden in de zee. En het was heel mooi om te zien. Want het leek heel echt! ( Je zag gewoon de brandende maan uit de lucht vallen en heel langzaam in de zee verdwijnen) Ik keek dus weer naar de vampier maar hij was weg en toen werd er een kind in mn handen gedrukt...
toen werd ik wakker...
echt heel raar...
ik denk dat het iets betekent...
Kuzz