Hallo,
Ik droomde dat ik in de bus zat, en naast me zat een meisje dat een apart maar ook duistere uiterlijk had.
Ik was daar verder niet bang van in men droom, maar wel van het volgende:
Op haar schoot in de bus zaten 2 kittens, een zwarte en een witte met beiden 2 spijkers in hun hoofd die
er beangstigend uitstaken. Ik herinner me nog dat ze mij vertelde in de bus dat dat onderdeel was van een satanische ritueel. Verder herinner ik me dat ik doodnormale foto's van haar tegenkwam op internet waarin ze met vrienden aan het lachen was, en gewoon een normaal meisje scheen te zijn.
Ik was daardoor nog meer in de war over haar als persoon.
Ik herinner me verder in men droom: dat het s'avonds was en ik naar de voordeur (richting de trap) liep en ik toen de zwarte kitten van de busrit bij onze (glazen) voordeur zag staan, Ik weet niet waarom maar ik hurkte bij de voordeur om naar de kitten te kijken en toen zweefde de kitten door de deur heen en ''zoog'' zichzelf in me, ( alsof ik bezeten werd ) ik voelde een akelige druk ook van binnen.
Vervolgens gebeurde nog niet veel later hetzelfde maar dan bij de witte kitten, ook die zoog zichzelf in mij en ik voelde weer een akelige druk gevoel van binnen.
ik liep daarna direct naar men moeder en heb het uitgehuild van angst en verwarring.
kan iemand mij uitleggen wat dit in hemelsnaam kan betekenen ?!?!?!
Groetjes,
Hellen0709