- Ik heb de afgelopen twee dagen erg vervelende dromen (of nachtmerries..) Gisteren droomde ik dat mijn vader kwam te overlijden (ik kon niet opmaken waaraan, het was vrij plotseling; ik hoorde het pas na het overlijden) Het voelde zo intens en echt, daarna heb ik ook nog onrustig gedroomd; het kwam er op neer dat alles mis ging en ik raakte zeer gestrest wakker.
- Vannacht droomde ik dat mijn moeder kwam te overlijden. Ze was ziek en we namen afscheid aan een bed. Het was zo triest ik herinner me ook het gesprek nog. 'Hoe moet ik nu verder zonder je', veel huilen etc. Daarna weer een stukje droom over iets ander, een spontaan georganiseerd feest maar met de muziek ging het helemaal mis (ofzoiets); weer werd ik gestrest wakker.
Wat ik zo vreemd vind, is dat ik nu twee dagen achter elkaar zo raar hebt gedroomd. De ene droom dat mijn vader kwam te overlijden, de dag erna dat mijn moeder komt te overlijden. Ik zou heel graag willen weten wat dit betekend. Ik vind het zeer verontrustend. Ik ga best een drukke periode door, en heb mijn slaap echt nodig om tot rust te komen. Op dit moment ga ik niet fijn meer slapen.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 10 jaar geleden door Paula.