Beste leden,
Laatst heb ik een hele rare ervaring meegemaakt en wil dit graag met jullie delen , misschien dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt of weten wat dit is.
Een paar dagen geleden lag ik beneden op de bank tv te kijken en was ik in slaap gevallen.
De rest van het gezin sliep al op hun eigen kamers.
Op een gegeven moment midden in de nacht , maakte ik naar mijn idee wat raars mee.
Ik vind het moeilijk om te omschrijven maar hoop dat het zo begrijpbaar mogelijk te lezen is.
In mijn slaap voelde ik dat er iets voor mij stond , ik dacht dus dat het een van mijn ouders was om mij wakker te maken zodat ik naar mijn eigen slaap kamer kon.
Maar het probleem was dat ik mijn ogen niet open kon doen , dus wilde ik voelen of er iemand voor mij stond , maar ook dit lukte niet .. het leek wel of mijn hele lichaam verlamd was maar ik met mijn geest klaar wakker was.
ik omschrijf het gevoel als tussen wakker en slapen zijn in.
Op een gegeven moment kon ik mijn ogen weer openen en kon ik alles weer bewegen , alleen had ik heel erg moeite met ademhalen.
Zijn er mensen die iets vergelijkend mee hebben gemaakt , of toevallig weten wat dit verschijnsel is??
m.v.g.
Harrold