Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nightterror

10 jaar geleden

heyy,
Ik zit met iets wat me al best lang dwars zat.
Toen ik rond de 8-10 jaar was had ik elke nacht dezelfde nachtmerrie, dit word nightterror genoemd.
Ik had dit elke nacht om precies dezelfde tijd, mijn ouders wisten dit en stonden daarom om die tijd naast me bed.
De droom ging als volgt: Ik was op een heel onduidelijke plek waarbij ik een raar gevoel kreeg ik moest van verschillende rotsjes over springen naar andere rotsjes het was donker en ik kon niets zien, af en toe verdween alles dan kon ik niks doen maar dan kwam ht weer terug. als ik daar doorheen was kwam ik bij een looppad uit en mijn moeder liep opeens naast me zonder wat te zeggen, de tegels werden steeds dunner en naast de stoep was een moordende grote machine wat ik moest ontwijken (dit lukte mij elke nacht wanneer ik het droomde). Daarna moest ik naar een stad waarvan ik wist dat iedereen daar was, ze zouden allemaal vermoord worden en elke nacht dacht ik aan iemand anders die dood zou gaan met de paniek die ik had. In de stad was alles donker en zag er horror achtig uit, in het midden van de stad stond een enorme machine wat gemaakt was van enorme platte stukken steen waar alle mensen die ik kende in de rij stonden om als het ware op de steen te gaan liggen en platgestampt te worden daarna vielen ze naar beneden gelijk in hun graf.

Dit droomde ik dus elke nacht als 8 jarig kind, waarbij ik paniek aanvallen had en slaapwandelde en regelmatig "ik hou van je mama/papa" schreeuwde.
Ik ben op therapie geweest en het is langzamerhand weggegaan ik heb het nu op 16 jarige leeftijd nog heel af en toe.

Ik vind dit erg raar en wil graag weten of iemand ook zoiets heeft gehad en wat het betekend.