hey,
Ik heb weleens verteld dat ik een nachtmerrie had, over een jongen die mij kuste, een tocht rennen, en een weddenschap enzo. Nadat ik een beetje begon te begrijpen wat die droom nou eigenlijk betekende droomde ik laatst een soort vervolg op deze droom.
Als laats vertelde ik dat we samen zaten, en dat we zoenden. Bij dat stukje begint mijn droom. Wij zitten dus te zoenen en opeens bevind ik me op school, net of ben ik er heen geteleporteerd. Van die jongen is geen spoor meer te bekennen. Ik loop met mijn tas (die ik ook altijd mee naar school heb) door de kantine richting de kluisjes. Als ik buk om mijn kluisje open te doen staat die jongen weer naast mij. Hij bukt om mij te helpen met mijn spullen. Nadat ik er alles in had gedaan lopen we richting de kleedkamers daar nemen we afscheid en ik loop de kleedkamer in. Binnen in de kleedkamer is het donker (wij hebben op school lichten die pas aangaan als ze iets zien bewegen) maar deze keer gingen de lichten niet aan (dat is al vaker gebeurd). Ik moest mij dus omkleden in het donker. Na wat leek heel wat uren stond ik aangekleed en al op het sportveld?!
We hadden sportdag (alweer net als in die andere droom, en ik haat sport). We moesten hoogspringen, meestal haal ik ongeveer 1,35 meter maar nu haalde ik 2,10 meter. In alle andere sporten was ik blijkbaar ook heel goed want ik had de eerste plaats. Nadat ik mijn beker?! in ontvangst had genomen kwam die jongen weer op mij af, pakte mijn hand en trok me mee.
We zijn nu in mijn favoriete lokaal (Engels) Hij kuste mij en probeerde mijn broek los te maken, ik wilde dat niet want voor mij was hij nog steeds een onbekende maar hij ging door. Uit eindelijk heb ik maar mee gedaan. Ik stond ik mijn ondergoed toen mijn lo docent (die ook voorkwam in die andere droom) in de deuropening hij had ons betrapt. Ik dacht dat we straf kregen maar in plaats daarvan zei hij sorry en deed de deur weer dicht. Die jongen ging verder en op dat moment werd ik weer wakker.
Lizzy44