Goedemorgen nog dames en heren,
Ik ben nieuw op het forum met reageren maar ik lees altijd jullie antwoorden en ik moet zeggen droominfo is een top site!
Nu heb ik vannacht een droom gehad die ik zelf niet kan ontrafelen, Ik ben zelf veel bezig met mijn weg vinden, en wat is ons doel hier op een boeddhistische manier. dus misschien heeft mijn droom hier een link aan. ik zou graag jullie hulp willen met jullie fisie wat het zou betekenen.
mijn droom: Ik was in een huis (wat ik niet eerder had gezien) met mijn family, Toen het lucht alarm afging raakte iedereen in paniek. Mijn nichtjes met de leeftijden, 1 is nu 6 maanden de ander 3 jaar, lagen nog hun bed te slapen. Ik rende eerst naar buiten om te kijken, toen zag ik oorlog, einde van dit punt, vliegtuigen die bommen naar beneden gooiden, huizen die geplunderd werden. Alles begon zwart te worden, instinctief ging ik terug naar mijn nichtjes, mijn zussen( de moeder) waren toen al in het roemer verdwenen.
Alleen een onbekende wereld was er nog over, terwijl de plunderaars ons 3e kwaad wouden doen, kwamen de vliegtuigen met hun bommen telkens gerichter. Ik ging na de 3de luchtaanval mezelf en de kids voorbereiden, door hun in een bedje te leggen en het huis helemaal dicht te timmeren zodat ze daar ook niet zouden komen zoeken. een gevoel van hulpeloosheid omdat ik niet weg kon vluchten met de kinderen, maar dit ook geen veilige weg was.
Toen alles dichtgetimmerd was vond ik een kat in dat huis, heilig overtuigt dat het mijn eigen kat was pakte ik haar op, toen veranderde ze van oranje naar zwart en maakte een intimiderende houding naar mij toe. Ik zetten de kat terug op de grond, en ik ging verder met mijn nichtjes stil houden.
Mijn zussen kwamen het huis binnen, pakte gelijk hun kinderen vast in hun armen, dankbaar dat ze allebei in orde waren. Gevolgd met de discussie dat zij vonden dat ze moesten vluchten, ik probeerde duidelijk te maken dat de kleinste zou gaan huilen onderweg en gehoord zou worden dood de soldaten. Tijdens de discussie ben ik wakker geworden, en ik kan me de rest dus niet meer herinneren.
Ik zou heel graag willen weten wat jullie hier over denken, voor mij was het een hele emotionele droom en past dan ook zeker thuis in een nachtmerrie, het gevoel wat ik continu had was angst en zorgen dat er iets met hun gesteldheid gebeurde.