Hoi
Ik had laatst een nachtmerrie dat ik en een vriendin een soort overdekt pretpark binnen ginen. We liepen een tijdje tot we in een donkerrode hal kwamen, met veel deuren. Het was de vormgeving van de aula in mijn school, behalve dan de met donkerrood tapijt overdekte vloer en muur. We namen een deur die normaal in mijn school naar een trappenhuis zou leiden. Maar in plaats van een trap zagen we een meisje in haar bed, en ze zat rechtop en keek ons aan. We namen snel een deur rechts aan het voeteneinde van haar bed, maar zodra we bewogen begon ze te schreeuwen en smeltte haar gezicht. Het deed me erg denken aan een tekening die ik ooit gemaakt heb van een meisje met uitgesmolten ogen en mond. We namen toch snel de deur en kwamen bij een trap, die leidde naar een verdieping die op het hotel van de shining leek. Daar hoorden we de stem van het kleine meisje "Laten we verstoppertje doen. Alleen op deze etage" We begonnen te rennen, en ze had ons niet gevonden. Toen hoorde we haar "Nu ook op twee etages". We sprogen de leuning van de trap naar benedin over en renden zo snel mogelijk terug naar de donkerrode hal/aula, waar we onze luchtbedjes neerlegden en gngen slapen. Ik heb deze nachtmerrie twee keer gehad.