Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

iemand wil mij doodmaken?!

Smurfin
10 jaar geleden

Wat ik mij nog goed kan herinneren van vanacht...
Ik had een nachtmerrie, ik was thuis en ik zag dat er iemand dood in onze tuin lag.
Het was een getinte vrouw, ken haar niet, was de eerste keer dat de nachtmerrie zo'n werkelijkheid leek.
Uiteindelijk ging ik dus kijken en zag haar dus echt van heel dicht bij, ze zag er heel naar gelig dood uit.

Ik lag in bed en schrok wakker (sliep nog steeds in werkelijkheid) en diezelfde vrouw die leefde en er gewoon levend uitzag, wilde mij doodschieten, en toen schreeuwde ik nee nee nee... En schrok dus wakker... En wil daarna ook niet meer slapen want dan gaat weer verder in die nachtmerrie... zelfs als ik tv ga kijken of een boek ga lezen en pas later ga slapen...

Krijg het niet uit mijn hoofd en wil het kwijt...
Vroeger had ik ook wel 's nachtmerries en krijg soms dezelfde nachtmerries weer terug, alsof ik het verhaal afmaak... en pas als "verhaal" geƫindigd is, ben ik er weer een tijdje van af. maar heb ook wels gehad nachtmerrie die ik eerst had en tijd later of jaar later weer terug krijg... en weet dan nog precies wat er gebeurd is.

Ik wil gewoon van die nachtmerrie af...
Weet iemand wat het betekend met die vrouw of hoe ik ervan af kan komen????