Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Weet iemand wat dit betekent alsjeblieft???!

Paardenmuziek
10 jaar geleden

Ik droomde dat ik snachts door een bos liep, en dat een man die heel erg op Marilyn Manson leek op hetzelfde pad liep, maar in de tegenovergestelde richting. Hij bleef ongeveer tot 8 meter van me af staan, en keek me aan voor ongeveer 3 seconden zonder iets te zeggen. Ineens begon hij snel te praten, ik kan me herinneren dat het in het engels was, en het ging maar door en door en door. Toen ik knipperde was ik in een donkere huiskamer van een onbekend huis, en diezelfde man (het lijkt me gewoon veilig om te zeggen dat het Marilyn Manson was) zat aan een tafel met een zwak olielampje erboven. Hij keek even naar de lamp, en toen naar mij weer in het engels zei hij iets dat ik me herinner als "I don't want you here like this, go away, go away!" Ik begon te huilen, hij stond op, liep naar me toe, en nam me in zijn armen. Hij fluisterde wat sussende woordjes, en toen hij me losliet zat ik op een zwart paard met een blauw oog en een bruin oog (net als Manson). Het paard begon te galopperen en eindigde bij een rivier, waar Marilyn een touw met een lus aan een boom aan het ophangen was. Ik vroeg wat hij aan het doen was en hij keek me alleen maar aan. Ik sprong van het paard, maar kwam niet dichter bij Marilyn. Hij ging verder en deed uiteindelijk de lus om zijn nek. Ik begon te schreeuwen en was blijkbaar sterk genoeg om de lus te breken zodat hij niet meer om zijn nek zat. Hij liep naar achteren en ik stak mijn hand naar hem uit, en achter me begon het paard te schreeuwen (op een paardige manier, weetjewel, gewoon hele hogen lange hinnikken). Ik draaide me heel even om naar het paard, dat al aan het steigeren was. Ik draaide me terug naar Marilyn, die me de rivier in gooide en elke keer dat ik boven probeerde te komen me weer naar beneden trapte.

Geen idee wat dit betekent, iemand een antwoord?

PS: Ben een grote Marilyn Manson fan, dus vulde me echt slecht toen ik wakker werd