Afgelopen nacht droomde ik dat mijn moeder mijn vader in elkaar sloeg. Mijn vader zat op zijn knieën en mijn moeder bleef hem maar slaan. Mijn vader was net een soort boksbal en hij leek wel niet bij bewust zijn te zijn, want hij zei niks. Hij had ook z'n ogen dicht. Ik stond erbij en ik keek erna, schreeuwde dat ze moest ophouden, moest huilen, maar er werd niet op mij gereageerd. Ook leek het alsof ik vanaf 'boven' alles zag, want ik kon mijn moeder ook niet wegtrekken oid, alleen verbaal dingen uiten. Het ging maar door. Ik weet niet precies meer wat hier volgens mijn droom de aanleiding voor was, maar wel weet ik dat ik huilend en in paniek wakker werd. Twee weken geleden is mijn oma overleden (moeder van mijn moeder) en dat is ons zwaar gevallen. Ik merk aan mezelf dat ik heel onrustig ben de laatste tijd, want ik heb buiten het verdriet van mijn oma om, de afgelopen periode veel te maken gehad met teleurstellingen. Zo is mijn relatie begin dit jaar uitgegaan, heeft een maand terug mijn allerbeste vriend mij gigantisch laten vallen wat leidde tot een vriendschapsbreuk en zo zijn er nog meerdere
Mijn vraag is eigenlijk, of mijn droom misschien in verband staat met de afgelopen gebeurtenissen, of dat er een andere verklaring is. Mijn ouders hebben veel ruzie de laatste tijd, daarom maak ik me ook een beetje zorgen.
Alvast bedankt.
Lisa