Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

drogeren

flower20
10 jaar geleden

Ik heb vannacht heel erg naar gedroomd. Ik had mijn droom jongen ontmoet in een kroeg of discotheek of een feest van iemand. Hij wilde graag met mij weg en ik vond dit Oke. we kusten elkaar en hij wilde graag wat drinken. er was een klein barretje waar hij een cola voor me haalde. ik heb dit opgedronken en toen viel ik weg en werd ik wakker in het ziekenhuis. Toen plotseling vond ik naakt fotos van mij op de facebook van hem. Toen heb ik hem thuis opgezocht en hem de huid vo gescholden. Meer kan ik niet meer van deze droom herinneren. maar ik merkte wel dat ik erg in paniek was. Zou deze droom met mijn dagelijks leven te maken hebben?

groetjes,
Flower20

Sabrinaa
10 jaar geleden

Het zou zomaar met je dagelijkse leven te kunnen maken hebben.
Je zei dat je heel erg in paniek was, ik denk dat dat met je leven zou kunnen te maken hebben.
Vraag jezelf dit af:
Voelde je de hele tijd paniek,
Was dit het enige wat je voelde.

Maar het kan ook zijn dat je dingen verwerkt wat er is gebeurd die week of maand zoals:
Je laatst bijvoorbeeld in het ziekenhuis was,
Of dat je heel erg in paniek was,
Het zou zelfs kunnen dat je je eigen vriendje (als je er 1 hebt anders een jonge die jij leuk vindt) niet vertrouwt.
Omdat je negatieve dingen met vriendjes hebt meegemaakt.