Sinds kind af aan heb ik dromen over dat ik in de auto zit naast mijn moeder, en dat we in het water rijden. <Elke keer dezelfde mensen , auto en welke water we heen gaan> Nu hebben mijn moeder mijn zus en ik dezelfde droom gehad <de droom ik ik zo vaak heb> En ik vroeg me altijd al af wat het betekende.
Maar nu heb ik dus een droom gehad, waarin tijdens dat mijn moeder de boodschappen in de auto deed, de auto wegreed. Ik probeerde te remmen maar het werkte niet en mijn moeder zei dat ik achter het stuur moest klimmen, en dat deed ik. Ik probeerde controle te krijgen over de auto maar deze bleef herhaaldelijk sneller rijden en dan weer wat langzamer. Alle pogingen die ik deed mislukten en het lukte niet om te auto tot stoppen te brengen door te remmen. Op een duur ontstond er uit het niets de rand van blauwe stad <daar fietste ik tot vorig jaar heel erg vaak langs>en we reden bijna het water in en wou ik dat mam aan het sturen liet. Mam kreeg de controle over de auto maar reed het water in. We rolden rond en de enige gedachte die ik had was 'straks gaat de auto stuk' mijn raam stond open dus ik deed mijn raam dicht toen we stil dreven op het water, maar die wou niet helemaal dicht, en spontaan zegt mijn zus <waarvan ik eerder in de droom nog niet had gemerkt dat ze er was> 'je bent stom'. En we moesten uitstappen door de kofferbak en toen we er uit waren zei mam 'de boodschappen moeten er uit anders hebben we straks geen avondeten' en ondertudssen zag ik dat een andere auto ook over het water aan het drijven was dus ik vroeg of alles oke met ze was en omdat ze ja zeiden ben ik verder gaan helpen met uitpakken en alles op de kant te leggen <terwijl de auto dreef op het water> maar toen bijna alle boodschappen er uit waren zakte ik door mijn benen en zakte weg in het water <wat opeens zo fijn voelde> en ik toen werd wakker