Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ze schilderen met mijn bloed 0.o

Winter
10 jaar geleden

Hoi,

vannacht heb ik een vreselijk rare droom gehad, die ik echt niet leuk vond. Ik heb geen idee wat het betekend. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen.

Ik was in een soort park met allemaal oude huisjes, een soort krotten. Ik was met een groepje kinderen gewoon op straat aan het spelen/ hangen tot er een dik, lelijk jongetje kwam. Het ene moment waren we nog op de straat, het volgende moment zaten we ineens met zijn alle in een kooi. Dit was in een van de "huisjes" in de kelder. Het lelijke jongetje had ons gevangen genomen. In de kelder was een groot atelier waar hij schilderde. Het "probleem" was alleen dat hij dit met ons bloed deed 0.o elke keer nam hij iemand anders en schilderde hij met het bloed. De kinderen gingen niet dood maar verdwenen daarna gewoon. Vervolgens kwamen er wel steeds nieuwe kinderen. Ikzelf werd alleen nooit uitgekozen en ik kon ook gewoon uit de kooi. Ik ging dan naar buiten en het jongetje achtervolgde mij dan. Ik kon alleen heel hard springen en dan schoot ik de lucht in, een beetje als een soort superman hahaha. Ik kon dus een soort vliegen en het jongetje kon dat niet. Je zou dan denken dat ik weg zou blijven maar toch ging ik de hele tijd terug in die kooi zitten om vervolgens weer te ontsnappen. Als het jongetje niet schilderde zat hij te eten, zo raar! Dit ging net zo lang door tot dat ik wakker werd.

Ik heb echt geen idee wat dit moet betekenen. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen.
Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Winter.