Voor diegenen die de betekenis van deze droom denken te weten, graag reactie! Hij ging als volgt:
Mijn dochter lieselotte vertelde wat zij bij ons thuis op de oprit had meegemaakt. Een kletsnatte muf ruikende man kwam uit het niets tevoorschijn en deed haar moedwillig verschieten. Toen op dat moment besefte ze waar het kleffend geluid uit de rioolpijp onder de oprit vandaan kwam: het was die vent die door die pijp kroop en hij leeft ondergronds, weggedoken van alles en iedereen. Het is een voormalig familielid van onze buurvrouw die al die tijd dood gewaand werd maar zich klaarblijkelijk heeft afgescheurd van de mensenwereld.
De dag later wordt er aan onze deur gebeld, een onbekende man in vieze kleren en een vrouw staan voor de deur en mijn vrouw begrijpt echt niet wat er tegenwoordig bij ons gaande is. Ik doe de deur open en verschiet van die kerel zijn postuur, het is een beer van een man, gemakkelijk 2m10. En stinken dat die gast doet, een combinatie van muffe kelderlucht en rotte eieren. Ik maak me kwaad tegen hem dat hij mijn dochter met rust moet laten maar het raakt hem niet. Hij vertelt doodleuk dat hij de voorbije nacht in onze voortuin geslapen heeft. Hij heeft er naar eigen zeggen wel wat werk mee gehad om naderhand alle houten planken van boven onze waterzuivering terug op hun plaats te leggen. Als we hem vragen of hij familie is van onze buurvrouw ontkent hij. We vragen naar zijn naam en geboortedatum maar de vrouw schrijft ons vlug een paar namen op die volgens mij verzonnen zijn.
Graag jullie gedacht waar deze droom op kan slaan
Wim