Hallo,
Ik had nog al een gekke droom. Ik hoop hier meer uitleg over te vinden, want ik kan nergens iets vinden.
Oke ik ga uitleggen hoe het ging:
Ik ging met mijn ouders en broertje + ander gezin met 2 vriendinnen van me op vakantie. (weet niet precies waar) We kwamen aan op onze bestemming. De ouders stapte uit. Dat is de laatste keer dat ik de rest heb gezien. Opeens ergens op het terrein in het zich van ons stapte er mannen uit een paar auto's met zware geweren en begonnen op mensen te schieten die ze zagen. Toen ik weer omkeek zag ik niemand anders in de auto zitten. Dus ik dacht ik buk zodat ze me niet zien. Maar toen dacht ik ze zien me boven het raam uit komen. Toen ben ik snel de auto uit gerent en er kwam een jongen naar me toen en zei dat ik mee moest komen dat ik anders dood zou gaan. Ik ging mee natuurlijk. We zaten met heel veel andere kinderen achter een huis. Maar in dat huis klonken schoten dus het duurde niet lang voordat ze bij ons waren. Ik werd weer door dezelfde jongen naar een ander soort gebouw gebracht. Voordat we er kwamen moesten we eerst nog langs een paar mannen in het zwart met geweren. Maar ze zagen ons gelukkig niet. Toen moesten we door een steegje en kwamen we bij het gebouw. Ik ben helemaal naar de achterkant van het gebouw gelopen. En zag dat daar een uitgang was voor het geval dat. Ik realiseerde me dat het een badhuis was. Er waren baden en veel douches. Dus ik ging douchen. Toen hoorde ik schoten aan het begin van het gebouw. Toen wist ik dat ik moest gaan beginnen met rennen. Ik rende achter bomen langs. met heel veel kinderen achter me aan. Uit eindelijk kwam ik bij een open veld aan. Aan alle 2 de kanten waren mannen in het zwart met geweren. Als ik snel ren (ik ren best snel normaal) dan red ik het zonder dat ze me bijhouden of op een afstand zijn dat ze me kunnen raken. Dus ik begon met rennen. Eerst zagen ze me niet. Uiteindelijk zag 1 groep van de mannen me ze gingen me achterna. De 2de groep zag me ook en stond gewoon te kijken. Dus ik stak mijn middel vinger op naar ze.... en rende ik verder.
Sinds dien was ik meer wakker dan dat ik sliep. Dan kan je je eigen droom beïnvloeden. Toen ben ik alles gaan herhalen wat er gebeurd was in mn hoofd. Wel meer dan 20 keer achter elkaar dus zit hier wel een beetje mee.
Ik hoop dat ik te weten kan komen wat dit te betekenen heeft.
Mvg,
Gwendolyne