ik zit rustig in mijn huis en word opgeschrikt door commotie die buiten is ontstaan vanwege een bizarre waarneming. Een rond wit vliegend object (1,5/2x voetbal) vliegt rondjes boven het plantsoen. Binnen korte tijd vliegen er 15 tot 20 van deze witte bollen in een cirkel boven de straat.
x15/20
mensen kijken verward naar dit fenomeen, er breekt enigszins verwarring uit.. Er is niemand van de politie of het leger die ingrijpt en ook de media berichten nergens over, er is geen luchtalarm, het is alsof niemand er iets aan kan en wil doen.
Ik kijk bezorgd en verward naar wat zich buiten ontwikkeld en begin na te denken over het in veiligheid brengen van mijn familie. de witte vliegende object lichten opeens van binnen op, de witte bollen lichten in het midden vuurkleurig op, allemaal tegelijk.
Op het moment dat de bolletjes allemaal oplichten breekt er een groot gevecht uit, ten eerste zijn er uit het niets opeens honderden mensen in het gebied om mij heen. er is een groep van 100 man(kant van bollen) die begint te vechten met een groep van 150 man (links) die van de andere kant komt. Het is alsof de bolletjes iedereen heeft gemobiliseerd en met elkaar in conflict heeft gebracht. maar ik ervoer het ook als een woedende menigte die woedend was op/om de onverklaarbare bollen in de lucht. de mensen van links waren absoluut gewone mensen, de mensen van de andere kant denk ik ook maar ik weet het niet zeker vooral omdat ze gaan vechten met de gewone mensen.. Binnen korte tijd is het gevecht voorbij, is er grote materiƫle schade om mij heen en zijn alle vechtende mensen verdwenen/dood.
Ik overleg met mijn vader over het evacueerden van mijn familie, ik wil met mijn polo ver weg rijden van mijn huis in de hoop dat deze situatie beperkt is gebleven tot de omgeving om mijn huis heen. Mijn vader zegt in het huis te blijven wachten en vind het goed dat ik de rest van het gezin op deze manier in veiligheid breng, voordat hij dit zei had ik dat zelf al bedacht. ik had op de een of andere manier niet genoeg ruimte voor iedereen en had al het gevoel dat mijn vader wilde blijven.
het landschap om het huis heen is grotendeels verwoest en er is weinig teken van leven. Op het moment dat ik wou overgaan tot de evacuatie en afscheid nam van mijn vader met de belofte dat ik direct voor hem terug kom als de rest in veiligheid is gebracht. word het huis in beweging gebracht. Uit het niets is het huis om ons heen niet meer en zit ik in een enorm zwart metaal ruimteschip, met mijn vader, moeder, broertje tante oma etc. Het is alsof de ruimteschepen enkele meters onder de aarde waren begraven en op dat moment allemaal uit de grond oprijzen en iedereen in de huizen erboven binnen het schip opneemt. Ik kijk uit het raam en zie om mij heen overal de zwarte ruimteschepen uit het zand oprijzen. Overal om mij heen zie ik de grote zwarte schepen, waarschijnlijk allemaal gevuld met mensen.
Het is als een grote georganiseerde evacuatie van de aarde, overal zie ik de schepen opstijgen en wegvliegen van de aarde. Ik ben op dit moment zeer in de war, bezorgd maar niet in paniek. Er is geenszins een moment geweest waarin de gebeurtenissen werden uitgelegd. Er is niets gedaan door de overheden, er is niets gecommuniceerd, geen alarm gehoord niets. Je moest helemaal zelf interpreteren wat er gebeurde en het was ieder voor zich. tijdens het opstegen van de aarde zag ik honderden van dit soort schepen om mij heen en ondanks dat niemand iets heeft uitgelegd wist je van binnen eigenlijk wel wat er ongeveer gebeurde. We werden gebracht naar een nieuwe planeet. Iets had besloten dat het leven op aarde zoals wij het kennen beƫindigd moest worden en de mensheid naar een nieuwe locatie moest worden gebracht. Ik had niet het gevoel dat de aarde werd vernietigd, het was eerder alsof de mensheid werd verhuist.. Hoe de nieuwe planeet en wat er op deze nieuwe planeet met ons zou gebeuren was totaal niet bekend. Echt angst had ik toen niet meer want ondanks de bizarre gebeurtenissen had ik wel het gevoel dat wat er nu ook gebeurde, het was geregeld door iets of iemand die weet waar het mee bezig is.