Hallo,
Mijn naam is Yana en ik ben 23 jaar.
Ik heb al ongeveer 2 jaar lang dezelfde soort droom/thema die om de zoveel tijd terugkeerd. Mijn nachtmerrie begint als een normale droom helaas veranderd dit in een conflict tussen mij en een willekeurig persoon. Soms herken ik de mensen vanuit mijn sociale leven, soms voor mij totaal vreemde mensen. Dit conflict eindigt in een vechtpartij waardoor ik in mijn slaap begin te schoppen en slaan net zoals in mijn nachtmerrie, en hierdoor schrik ik wakker. Soms word ik ook wakker doordat ik droom te schreeuwen van woede en dit ook in werkelijkheid doe.
Mijn laatste droom ging als volgt:
Ik was met mijn vriend in een huis waar we blijkbaar samen woonden (dit is in werkelijkheid niet zo). Iemand stond aan de deur en ik deed de deur open. Daar stond een vrouw (die ik niet herkende in mijn droom en ook niet na ontwaken) die heel ongeduldig iets van mijn vriend wilde. Ik zei dat hij geen tijd had voor haar ivm zijn studie (Ik weet niet meer wat de vrouw wilde). Ze werd boos en er kwam ineens een andere man bij. Hier had ik helemaal geen zin in en ik wilde de deur dicht doen. De vrouw zet haar voet tussen de deur en begint met een mes te zwaaien. Ik werd kwaad en wilde haar de deur uitwerken door tegen haar been aan te trappen. Dit deed ik in werkelijkheid en schrok dus wakker door een heftige beweging.
Ik droom nu elke nacht dit soort dingen en ik raak er alleen maar meer vermoeid van. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Ik heb al tips gehad van mediteren voor het slapen gaan, rustgevende muziek of natuurgeluiden en rustgevende thee.
Weet iemand wat dit kan betekenen, of dat het uberhaupt iets betekend?
MVG Yana