Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dansen/slapen

Michelle
9 jaar geleden

Hoi hoi,

Ik heb vannacht een aparte droom gehad. Er ging nog iets vooraf wat ook met mijn moeder te maken had, maar helaas weet ik verder niet meer hoe of wat.
Als eerste even info die je erbij moet weten: Ik woon nog bij mijn moeder en zij slaapt 3x per week bij haar vriend.
De droom:
Ik lag in bed en wilde gaan slapen of in ieder geval uitrusten want ik was heel erg moe. Toen kwam opeens mijn moeder vrolijk mijn kamer binnen en vroeg of ik even met haar wilde dansen in de woonkamer?? Ze kwam erg kinds over. En mijn moeder vraagt zoiets nooit in het echte leven aan mij en zou het ook raar vinden als ze dat in het echt zou vragen haha.
Ik zei dat ik echt wilde slapen en dat gewoon echt niet kon op dat moment, waarop mijn moeder nog wel even doorzeurde op een vrolijke manier.
Niets engs aan zou je zeggen... Maar ik werd wakker met een heel erg naar, akelig en angstig gevoel. Die angst werd erger toen ik dacht dat ik alleen thuis was en mama bij haar vriend sliep tot ik mij bedacht dat het donderdag op vrijdagnacht was en mama dus gewoon thuis sliep en ik dus niet alleen thuis was. Toen ging de angst weg en kon ik weer verder slapen.

Normaal zijn mijn dromen en nachtmerries altijd wel hetzelfde, maar deze droom is helemaal nieuw voor mij.
Ben erg benieuwd wat jullie denken wat deze droom te betekenen heeft! Misschien dat ik nog meer info over mijzelf moet geven, maar ik wil eerst even kijken wat jullie hieruit opmaken zonder die informatie die misschien wel nog belangrijk kan zijn.