'
Hallo allemaal,
Deze nacht had ik de ergste droom ooit. Ik was namelijk met mijn famillie naar een pretpark geweest. En toen mijn zusje(6jaar) in een attractie wou ,was ze ineens verdwenen. Mijn papa en stiefmama zeiden 'die zal wel terugkomen' maar ik was echt ongerust.
Na een uur zag ik haar en riep ik haar ,maar toen was ze weer verdwenen. Ineens moest ik naar toilet.door het raampje zag ik precies allemaal UFO's die mensen waren aan het opzuigen ofzoiets. Ik was echt bang dat ze mijn zusje hadden meegenomen. Toen de UFO's weg waren besloot ik om door de microfoons over heel het park te zeggen dat ik mijn zus kwijt was en gaf ik ook een hele beschrijving. Maar blijkbaar van al het huilen was mijn stem weg.
En toen werd ik dus wakker zonder mijn zusje te vinden.
Ik was in mijn droom zo hard aan het wenen dat ik wakker werd en ik zag dat ik in het echt ook was aan het wenen.
Mijn zusje ,papa en stiefmama wonen in het buitenland, misschien dat dat er iets heeft bij te maken. Ook hebben mijn zusje en ik een heel goede band met elkaar.
Ik ben echt ongerust nu, dus zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen met de betekenis hiervan te vinden?
Heel hard bedankt!
Groetjes nikki