Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oogbollen uit hun kas rukken

Jeffrey
9 jaar geleden

Ik droomde dat ik toeschouwer was in een wedstrijd tussen 2 mannen om te overleven. Ze hadden beiden een bom op hun hart, die zou exploderen als ze een opdracht niet zouden uitvoeren binnen een tijdslimiet. Eén man had zijn opdracht half uitgevoerd en wachtte af. De ander moest zijn beide ogen uit zijn kassen rukken om in leven te blijven. Het leek erop dat hij dat niet durfde, maar in de laatste seconden voordat de tijd zou verstrijken deed hij het toch. Ik zag hem op de grond vallen en baden in een steeds groter wordende plas bloed, maar hij leefde wel en kreeg zelfs medische hulp. De andere man zijn hart explodeerde en hij viel meteen dood op de grond. Als toeschouwer voelde ik de pijn van beide mannen heel sterk. Zowel aan mijn hart als aan mijn ogen. Ik kende de mannen overigens niet en had weinig met ze gemeen, behalve dat ze beiden mijn leeftijd waren. Wat betekent dit?