Hi, ik heb de laatste 2 maanden inmens veel last gehad van nachtmerries, zelf zo erg dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laats een normale droom heb gehad. Ik word elke ochtend wakker van een nachtmerrie ik slaap ook erg slecht omdat ik ook vaak midden in mijn slaapcyclus gewekt word. Ik heb al verschillende posts bekeken voor tips tegen nachtmerries. Geen van deze komen overeen met die van mij. Want de mensen die vaak nachtmerries hebben blijken altijd heel gestrest te zijn, wat ik totaal niet ben. Ik ga nu naar het 4e jaar toe. Momenteel heb ik zomervakantie en ook nu terwijl ik mijn gedachtes volledig op mijn vrije tijd kan focussen heb ik nog steeds nachtmerries. Ik schrijf sinds 3 weken al mijn dromen/nachtmerries op. Ik zal vertellen wat er in mijn laatste droom gebeurde. Ik was op een soort kampeer boerderij waarbij we de gelegenheid hadden om buiten op een groot grasveld met elkaar te praten etc. Ik had een vrienden in die droom, we gingen samen naar het eind van het grasveld naast de bosjes liggen in elkaars armen. Na een poosje hoorden we een abnormale gil, het leek niet eens op een gil het leek eerder op een hels geluid. We keken allebei op en daar zagen we het. Het voelde alsof mijn hard wegzakte en ik bijna flauwviel, ik geloofde mijn ogen niet. Er vlogen helse beesten in de lucht. (ze leken op dementors van Harry Potter). Ik pakte haar hand en ik was gek genoeg om door ze heen te rennen zodat we naar binnen konden vluchten. Maar toen we zo dichtbij waren van de ingang sleurde een beest haar mee en vrat haar voor mijn ogen op. toen werd ik wakker. De meeste kunnen zich wel voorstellen hoe je je dan voelt als je wakker word. Een factor die dit kan veroorzaken (zeer onwaarschijnlijk) is dat ik af en toe een film kijk waarin bepaalde gedaantes in voor komen die nogal schokkend kunnen zijn om te zien. Zoals die dementors van Harry Potter waar ik het eerder over had (dit was de eerste keer dat ik die in mijn nachtmerries had). Maar een film maak nooit indruk op me ik word er ook niet bang van ofzo. En het is echt heel minimaal wat ik aan dit soort films kijk (ongeveer 2-4 per maand). Ik wil nogmaals duidelijk herhalen dat dit soort dingen in films totaal geen indruk op me maakt.
Link naar plaatje van hoe die dementors eruit zagen: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20141126183359/harrypotter/images/4/49/DementorConceptArt.jpg
Mvg,
Justin.